Lavin_2121 doğum sancısı olduğunu nasıl anlayacağız , benim dokuzdan beri ara ara karın ağrım oldu ama asla şiddetli değil son bir saattir de karnım semsert ve bebek çok hareketli hareketleri aşırı canımı acıtıyor kendini sıkıp bırakıyor ama karın sertliğim hiç geçmiyor , Allah yardımcımız olsun