Rsahbaz Evet arkadaşlar neden böyle leş bu koku kendimden tiksindim. Gerçekten kendime dikişlerime vs çok temiz bakan biriyim ama bu koku herkeste mi böyle neden bu şekilde anlamadım
yagmurrrra Rsahbaz lohusalık bitene kadar devam ediyor o koku banyodan çıktığımda bile hissederdim kendimden nefret etmiştim hergün yıkanıyordum kanama durunca geçti. Sırf bu yüzden kaç kere ağladım lohusayken
MervEfehan Rsahbaz kullanilan pedde çok etken bu duruma koteks yada orkidde koku yoktu bende daha naylosumu yapıda olanlar daha fazla koku yapiyor
_Tazeanne Rsahbaz ay akıntı enfeksiyon derken bide böyle bişey mi varmış 😵💫😵💫😵💫biz kadınlar hep çekelim 😁😁
Minigiim-vebenn52 M-Urass_Mom e içimizdeki pis kan akıyor çok normal değil mi kötü kokması gül gibi kokacak hali yok 😂
M-Urass_Mom Minigiim-vebenn52 İçimizdeki kan asla kötü kokmaz. Regl kanı da aynı şekilde pis kan değildir. Hava ile teması sonrası pıhtılaşma gerçekleşir. Kötü lokmasına aslında imkan yok fakat hava ile temas süresi bunu etkiliyor olabilir.
MasalSara Belki hamilelikte olan o hassas koku alma durumu hemen geçmediği için öyle oluyordur çnkü hamileyken bana herşey çok kötü kokuyo sabun kokusu çok severdim mesela o bile fena geliyo
surmene-1967 Rsahbaz daha önce lohusa kadıblardan hiç. Öyle kötü koku almadım ama regli zamanları bana da oluyordu burnumda kötü koku kaldığı için insanlarda rahatsız oluyor sanıyordum sizde öyle kimse hissetmiyordur merak etmeyin🥰