Fundablkl1 Kaç haftalıksınız bilmiyorum ama sezaryen doğurmayacaksanız zaten yatışın ne anlamı var? İnsanlar sancılarını evde çekmeye çalışıyor bağlı yatmamak için hastanede. Heleki devlet hastanesiyse psikolojim bozulmasın aman evde çekerim diyen çok. Ben yerinizde olsam, herhangi acil bir durum yoksa ne suni alırım ne de yatışımı yaptırırım. Gelmesi gereken zamanda gelecektir zaten. Siz kendinize ve bebişinize inanın sadece 💕