Kızlar durum başlıkta belli. 2. gebeliğim bu. Aslında 4. Daha önce 2 düşük yaşadım bşr tane oğlum var 3 yaşında. Şu an tekrar gebeyim. 23 haftalık. Ama bu gebelik riskli geçiyor. Oğluma hamileyken de benim kilom vardı. Yani kendimi bildim bileli hep kiloyla savaş içindeyim sürekli al ver hayatım hep böyle geçti. Bu gebelikte de aynı yşne kilom var. Ve tansiyonum yükseliyor ara ara. Tansiyon hastası tanısı konmadı. Ama ara ara çıkıyor 14/15 oluyor. Bunun için ilaç da başlandı. Yaşadığım ilçenin iline gidiyordum devlet hastanesine doktora doktoru da hep iyi dediler. Oğlumu doğum yaptığıma gitmeyi çok çok isterim ama Doktprumun ücreti çok çok arttı kendisi mükemmel bir doktor. Neyse bu gittiğim doktor bana perşembe günü açık açık bu tansiyon böyle hep yükselirse bebek de ölür semde ölürsün dedi. Sizce bu üslup ne kadar doğru? Tamam her şeyi bilmemiz lazım ama bu böyle mi söylenir. Kilo ver çok kilo ver. Gebelikte diyet uyguluyorum hala zaten . Bide bebeğin gelişimi önden gidiyor 10-13 gün sanırım buda ayrı bişi. Aynı durumu yaşayanlar var mı. 100 kilo ve üzeri doğum yapanlarınız mesela yada şu an gebelik yaşayanlarınız