Kızlar merhaba bu akşam çok sancım vardı vajinamda ve karnimda ağrılar kramp girer gibi biseyler vardi çözemedim 38 haftalık oldum ve ilk gebeliğim belimede vuruyor ağrı hayla devam ediyor diyebilirim ne suyum geldi nede nişanım anlayamadım benim gibi olan var mı doktora gitmeli miyim ??