Azra61_ Sabah akşam ilk gebeliğimi öğrendiğimden beri ilk 3 ay mustela çatlak önleyici kullandım 7. Ayımdayım bio oil kullanıyorum 4 aydır ama yinede karnımda çatlaklar oluştu ne yapmam lazım nasıl geçiricem🥹
eyldz44 Azra61_ canım çatlak tamamen yapı ile ilgili ben de bio oil badger kantaron yağı hepsini kullandım ve sadece 8 kilo almama rağmen çatladım…. Çatlağı gideren bir ürün varsa ben de almak istiyorum
sseda0 Azra61_ bu durum genetik maalesef ya. Ben de hamileliğim başından beri sürekli yağladım karnımı ama yine de çatladı 🥺
miranatlas Azra61_ sarı kantaron yağı ciltte çok etkili. İnternette de çatlaklarda etkili olduğı yazıyor. Bende çok fazla çatladım sarı kantaron yağı deneyeceğim
Anneeadayi3 eyldz44 maalesef çatlağı gideren bir ürün yok olsa kendime bi on tane alırdım herhalde😂😂 beyaz tenliyseniz zamanla beyazlayinca o kötü görüntü biraz gidiyor ben ona seviniyorum en azından
Tuom Merhaba canım bende 30+1 haftalık hamileyim 6-7 kilo aldım sadece ve bebek yağı dışında hiçbir şey kullanmadım o da sadece duştan çıktıktan sonra sürdüm güzelce şuan sıfır çatlağım hiç yok inşallah da olmaz tabi 🤗