Rgmss 36.hftadan gidiyorum canım Carsamba kontrolüm var nasib olursa baş asaga olunca sonrasında kanala girince normal doğuma uygun oluyorsun tabii ki sonrasında bir sorunla karşılaşmazsan. Doktor her an hersey olabilir ama 41-42 yi de bulabilir dedi hareketleri takip ediyorum kanama ya da su gelişi olursa gel dedi . Bel ağrım var bir kaç gündür karnım da ağrıyor sertlesip toplanmalar da var geçen kontrolde sancı yoktu bakalım bu kontrol bşey çıkacak mı geçen hafta kontrolden sonra başladı ağrılarım. Gece sürekli tuvalete kalkıyorum ve 10 dk buluyor kalkıp geriye yatmam çok ağırlaştım ve ağrılarım var senin nasıl gidiyor canım