2cocuk2kopek
Tek sebebi kordon olduğuna ve sağına yattığı için olduğuna emin misiniz? Çift tur kordon ile sağıma da yattım sırtüstü de yattım bebeğe giden kan akışında hiçbir sorun yaşamadan da doğumumu gerçekleştirdim. Lütfen böyle kesin konuşup korkutmayın kimseyi, başınız sağ olsun kötü bir şey yaşamışsınız ama hareket azalmasını fark etmeyip doktora zamanında kontrole gidilmediğinden kaynaklandığını düşünüyorum. Her muayenemde doktorum kordondan gelen kan akışını kontrol etti ve sağa sola hatta sırt üstü yatmama rağmen hiçbir zaman da kan akışında da beslenmesinde de sorun olmadı.