Kızlar çok zor geçiyor çokk ne uyuyabiliyorum ne rahat dönebiliyorum ,ayakta zor duruyorum yediğim yemek dokunuyor bebeğim bi sağa bi sola sert bir şekilde yapıyo kendisini gücüm kalmadı gibi erken doğacak korkusu yaşıyorum ilk bebeğim sizde nasıl geçiyo?🥹