YG07_07 bebeğe bır zararı olmaz. Ancak ağrı aşırı derece artarsa erken doğum rıskı yaratır ve genişlik büyükse böbrekte sıkıntı yaratıyor. Aynu süreçten ikinci kez geçiyorum çok ilerleyince stent takılıyor ama onunda erken doğum rıskı oluyor az da olsa rısk var. İlk gebelikte 44 mm ile doğuma girmiştim sezaryene almışlardı 38 olduğum gün son ay çok zorlu geçti. Bunda da smdıden çok zorlanıyorum. Sağ böbrek kısmında ağrım cok kasıklarda daha az