Ayshenur ben şuan kullanıyorum 26. Haftadayım sancım vardı nyse , gece yatıcagım zamn son lavaboma girip sokuyorum ve iyice ittrmek gerekiyor bn artık ittrebiliyorum ittrmezseniz eğer orda kalır haliyle eriyip hem iç çamasırına akıyır hem idrarla birlikte geri akıyor fayda vermez