Tulayy1 aynı durumdayiz canim Bi kaç gündür ergenlikte Bi cikarmadigim sivilceyi çıkardım bu sabah test yaptım normalde adetime 4 gün var çok silik de olsa ikinci çizgi var heveskendirmek istemem ama bende bu kadar sivilce çıkınca test yapmadan hamile olduğumu anladım diyebilirim yani