kubracpkn farklı bir yerden kesme gibi bi durum söz konusu bile değil 😄 önceki yaranızdan itibaren tekrar açılır anestezi şekli kişiye göre değişir ilki spinal oldu yapamadım genele cevrildi ikincisi zaten direk genel yani spinal asla bana göre değil yapanlara çok özeniyorum orası ayrı ama asla kaldırabileceğim bir anestezi şekli değil ,ağrı konusunda bence ikinci doğum ilkine göre daha ağrılı geçiyor çünkü tekrar aynı yerden kesilip dikilmek daha ağrılı oluyor ben ilkinde üçüncü gün ayaklanmıştım bunda 2.haftada kendime geldim diyebilirim kalkıp yatarken zorlandım tabi bu benim bünyemle acı eşiğimle de alakalı hiç geçmeyecek gibi geliyordu o an ama elbette
Geçiyor ☺️