Heyva yaa cok zor oluyor oyle biraz arkadaş edinsen iyi olur insan bunalıma giriyor benim oturduğum yerde oyle dağbaşı diyorum hep çalışıyorum da biraz insan yüzü görüyorum bende neyse bebek olunca onlarla uğraşmaktan sklmayiz artık insallah kaç haftalıksın