Gurmuss sabah aç karnına gittim kan aldılar idrar tahlili yaptılar sonra eczaneden şeker yüklemesi için gereken sıvıyı aldık 5 dk içinde içmemi söylediler. Ictikten 1 saat sonra 1 tüp daha kan aldılar ondan 1 saat sonra 1 tüp daha aldılar bu süre içinde hiçbir şey yiyip içmiyoruz biraz mide bulantım oldu açık havada oturmanı tavsiye ederim, kusma yaşanırsa işlemi tekrarlamak zorunda kalıyormuşuz. Verdikleri içecekde 2 3 dilim baklavaya eşit şerbet gibi bisey bir zararı yokmuş