Nisaiste Hanımlar normal doğumda kesik dikiş oluyomuş bu şart mı ve çok acıyo mu bu durum bayağı korkuyorum açıkçası bundan dolayı 😅
dogurangaplumba Nisaiste artık her doğumda olmuyormuş uyuşturuluyor zaten hissetmiyorsunuz sadece ağda yapılan yer hissediliyor oda ipin geçişi aman aman bir ağrı acı yok
Tugcetsn Nisaiste 1 tane dikişim vardı onda da ne ara kesti tikti hiç bişi anlamıyorsun bende en çok ondan korkardım😂 Şimdi ikinciye hamileyim kafa dahada rahat
denizalismom Nisaiste uyuşturudukları için bişey hissetmiyorsun sadece ip çekiştirmelerini hissediyorsun. Zaten ağrı kesici vs yapıyorlar hiç ağrı kalmıyor ama oturmakta zorlanıyorsun bir kaç gün
fermaneva01 Nisaiste ilk doğumumda oldu oda mecbur hani 4410 doğdu oğlum ikinci doğumda tırnak ucu kadar yırtık oldu kesmediler gayet güzel geçti iki doğumda ayrıca hissetmiyorsun zaten kesiği uyuşmuş oluyor 😂
dogurangaplumba Nisaiste hissetmiyorsunuz kesmeden önce iğne ile uyuşturuluyor zaten doğumun en basit tarafı o oluyor siz ten temasındayken hallediyorlar
dogurangaplumba Tugcetsn siz yine biliyormuşsunuz benim hiç haberim yoktu asla doğumla ilgili birşey öğrenmek istemedim 0 bilgi ile doğurdum iğneyi görünce panik olmuştum bende koluma yapacaklar sanmıştım onuda koluma yapmayacaklarmış hissetmedim zaten yaparlarken 🤣🤣
ateenmommy 1 hafta önce vajinal doğum yaptım, 1 kesim ve dikişlerim oldu. Şuan tamamen eski halimde hissediyorum. Hiç korkmayın, su gibi geçer süreciniz inşallah 🤍
ateenmommy Nisaiste Belden dahi anestezi almadan sancılarla beraber toplam 3 saat sürdü doğumum, her şey bir anlık. Bir anlık gelişecek ve sonrasında hızla toparlanacaksınız. Her şey geçici içinizi ferah tutun ❤️
annelik_4 Nisaiste benimde merak ettiğim tek şey doğumdan felan değil o kesi dikim olurken canım acır mı diye 😃