Gulaysrcn bende istiyorum bebeğimi ergen bir kızken bile hep bir kızım olsun istiyordum ama şimdi içimde olunca tepetaklak oldu tüm hisler sabah enerjiyle kalkıyorum şarkılar söylüyorum, onunla muhabbet ediyorum akşam bütün günün yorgunluğuyla mı yoksa hormonlarla mı bilmiyorum çok mu erken nasıl olucak nasıl geçecek 40 hafta diye kendimi yiyorum en ufak ağrı da da bebeğim iyimi Allahım sağlıkla gelsin, lütfen ona bir şey olmasın diye dua etmeye başlıyorum çok karışık bir dönem umarım bir an önce normalimize kavusuruz.