eda19 Kızlar gecen hafta carsamba bhcg 472 lerdr cıktı , cuma yaptırdım 1230 fılandı galıba bugun yaptırdım 7130 lara cıkmıs 5 haftalık gebeyım lakin ıkız olma olasılıgı varmıdııırr 😲