972024
Bende 15 haftalık gebeyim. Salı günü giren baş ağrım perşembe akşama doğru bitti. O kadar kötü 2 gündü ki artık perşembe günü başım ağrımıyor kafamdaki her damarın attığını hissediyordum. Sağlık ocağındaki ebe ve aile hekimimiz muayene etti. Günde 3 tane parol almakta hiçbir sakınca yokmuş ben bilmediğim için sadece 2 tane içmiştim . Ve her başın ağrıdığında tansiyon ölçmek gerekirmiş 14 ve üstü sıkıntıya yol açacağını söylediler. Birde başım ağrıdığında açık havanın iyi geleceğini söylediler. Aklında bulunsun seninde canım, inşaAllah tez zamanda geçer