15 nisanda zeynep kamilde amniyosentez yaptırdım. Tam 17 haftalıkken. İşlem esnasında çok hafif hissediyosunuz ağrılı bir işlem değil. Sonrasında 2 saat dinlendirdiler. 3 gün de ben evde dinlendim. Sonra normal hayatıma devam ettim. Birkaç gün karnım ağrıdı psikojik olabilir. 18 nisanda hızlı sonuç çıktı, temiz geldi. Doktora denk gelmisken gosterdik, hepsi cıkınca tekrar gelin görüsmeye dedi. 1 ay sürecek sanırım çıkması