Yaseminmur26 benim rahmim tersmiş o yüzden doktor karından hiçbir şey göremedi mecbur alttan baktı bir de haftası çok küçükken daha net görebilmek için o şekilde muayene ediyorlar diğer türlü sanırım hep karından muayene yapılıyor. Çünkü benim gittiğim doktor rahmin ters o yüzden göremiyorum ama bebek büyüdükçe öne gelecektir o zaman karından bakarız demişti tabi bebeğimin kalp atımını duyamadım o ayrı