Kızlar tansiyon kaynaklı adalat 30 mg kullanan varmı benim tansiyonum bir iki defa 14/9 oldu doktorum başladım 20+5 de perinotolojiye gittim adalat bebekte gelişim geriliği yapabilir dedi bıraktım şuan tansiyon takibi yapıyorum eğer yükselirse alfamet başlayacak tansiyonu olanlar nasıl ilerliyor ben birde coraspin 100 mg kullanıyorum ilk hamileligimde preeklamsi yaşadığım için