Selam ben azerbaycanda yazıyorum. Men daha 1ay 18günlük evliyim son adetimi düğünümden 3gün sonra gördüm martın 5i . 6gün önce test yaptim hiç bişey çıxnadı sonra 3gün önce hcg verdim beşdən büyük olduqda hamilelik yaziyordu bende de 9,45çıkdı 3hafraya düşüyordu sonra test yaptim ayni gün çook silik çıxtı görmek imkansız gibi aksam yine yaptim ve daha belirginleşdi artık dün yaptığımda ise direk pembe çizgi çıktı. Bu kesin hamilelik sayıla bilirmi?