Seydanuurr4 Bir oğlum var ikinci bebeğim de kız ben belirtilerimi yazayım ben ikisinde de farklı yaşadım 😂
Erkeğe hamileyken üç ay kafamı uykudan kaldıramadım sürekli kustum su bile içemiyordum direk kusuyordum aşırı bi halsizlik vardı ve üç ay boyunca kanamam oldu kilo daha yavaş aldım ve sadece göbekten aldım ve cildim parlamıştı hiç sivilce yoktu
Şuan kızıma hamileyim ve halsizlik hiç yaşamadım bulantım sadece bir hafta oldu oda öyle aşırı değildi ara ara sabah uyanınca oluyordu bi kere kusunca geçiyordu uykum hiç gelmedi ilk üç ay gayet enerjik geçirdim kanamam olmadı ama onun yerine iyi huylu kist oluşmuştu öğrenir öğrenmez kilo almaya başladım ve direk kalça kısmım genişledi omuzlarım genişledi hızlı kilo aldım gebeliği öğrendiğimden beri cildim kötüleşti sürekli bi sivilce ve öyle bi tane de değil yani her yerde çıkıyor yanak alın çene geçmiyor geçse yeni hemen çıkıyor