Cgltrk Merhabalar 40+1 im. Doktorum 10 gün daha bekleyebilecegimizi söyledi. 40 i gecik doğum yapanlar var mı hikayelerinizi merak ediyorum
RedFlower Cgltrk 40+2 de doğum yaptım oğlumu. 41 hatta 42 yi gören de varmış ama çok beklemek sıkıntı tabi. İnşallah 10 gün sürmeden ve kolay bir doğumun olur canım
Musemma06 Cgltrk ben 41 haftalık doğum yaptım devlette hiç açılma sancım yoktu hastaneye yattım önce alttan bir ilaç verdiler açılmam sancın başladı 5 cm olunca suni sancı verdiler sonra hızlıca ilerledi zaten hemen doğurdum