eceyc314 Serra19 benim geçen ay sizinkine benzerdi değerlerim. Doktorum kaşıntı kokulu sarı akıntı varmı diye sormuştu. Yoktu bende ilaç vermedi. Bol su iç dedi. Hafif enfeksiyonda vermeyebiliyor doktorlar.
Ebrar042 Serra19 idrarda biraz enfeksiyon var bol su için antibiyotik tedavisine gerek yok diye düşünüyorum
Giiz54 Serra19 bende yaşadım idrar enfeksiyonu doktorum yanma zorlanma vs yoksa ilaca gerek yok bol su iç dedi zaten sizin fe çok yoğun değil antibiyotiğe gerek yok bence geçmiş olsun