Öncelikle herkese sağlıklı doğumlar diliyorum. İnşallah hepimiz sağlıklı bebeklerimizi kucağımıza alırız. Bebek arabası olarak hangi markayı tercih ettiniz? Fazla bir para vermek istemiyorum açıkcası nelere dikkat etmem gerekiyor, fikirlerini paylaşarak yardımcı olacak olursa sevinirim