Kızlar ılk gebelıgım 9. Haftadayım . Yoğun bı kanamam oldu bı anda .. hastanedeyım şu an müşahede altına aldılar ultrason da bebegımın kalbînı duyduk kanama alanı olmuş rahımde . Yaşayan var mı bu durumu ?? Bılmıyorum ama çok korkuyorum 😞😞 saatler nasıl gecıcek bılmıyorum nolur dualarınızı eksik etmeyın bize 🙏