Ebruu28 ben paylaşmıştım ya, Allah esirgesin, nazar nazar diye diye çekiyo insan kötü enerjiyi bence… öyle yüzüne kalpler falan kondurulmasını da aşırı saçma buluyorum, kardeşim paylaşma, eyvallah da, ne yani ne doğurdun da yüzünü göstermiyorsun falan diyorum paylaşanın arkasından… Allah herkesin yavrusunu korusun, ben şahsen paylaşmıştım çok şükür hiç bişi olmadı, hep dua okurdum zaten, paylaşmak istiyorsanız paylaşın içinizde kalmasın, istemiyosanız da yüzüne bişi koyup paylaşmayın yalvarırım:))