Doktorunuz ne diyor? Benim arada bir nabzım yükseliyor efor yaptığımda özellikle 140 150 arasına çıkıyor. Ama normalde hep 100 civarında olur dinlenirken.
Dün detaylı ultrasonda 130 nabzım vardı. Doktor hemen kardiyolojiye git ilaç yazdır mutlaka dedi. Bir de sol arterde çentik olduğu için bebekte gelişim geriliği riski var. Ama bu ilaçlar da bebekte gelişim geriliği yapar bilgin olsun dedi.
İlaçları kullanmak istemiyorum hem gereksiz geliyor hem de çocuğa zararı olacak. Ama kullanmazsam ve gebelik zehirlenmesi olursa diye de korkuyorum. 😞