Kızlar iyi akşamlar.. bugün reglimin 8. gün gecikmesi. 2 gün önce kan testi verdim negatifti. Sat 19 Mart.. ilk defa gecikti. Kan testi verdikten sonra doktor muayenesi de oldum 1 hafta sonra tekrar gel test yapalım geç döllenme olabilir dedi. Muayeneden 1 gün sonra yani dün afedersiniz akıntı ile birlikte ince bir leke geldi sonra bitti. Bugün 2 defa yine aynı şekilde incecik leke şeklinde geldi. Bu şekilde gecikmede lekelenme yaşayan var mı, yerleşme kanaması mı sizce eğer geç döllenmeyse? Yaşayan annelerim, anne adaylarım yardımınızı rica ediyorum 🥹