s3dack46 Kızlar merhaba. 22 haftmdayım el parmaklarım ve ayaklarım da şişme oluyor. Ayaklarım da ise sabaha karşı kıramp giriyor sonra şişlik oluyor neden bilen varmı
Yasminnnnn s3dack46 Tuzu kes canım bol su iç ve mutlaka tansiyon kontrolü yap benim ilk gebeligimde öyleydi hamilelikten normaldir diye düşündüm megersem tansiyonum yükseliyormus
annesininballisi s3dack46 bazen asırı sekerli ve karbonhidrat tüketiminde de oluyor beslenmene dikkat et ve bol su tüket. Ama mutlaka doktoruna danış bu durumu o bi yol gösterir ☺️
Yasminnnnn s3dack46 Yani 13/7 13/8 normal gebelikte ama yinede kontrol et doktoruna söyledin mi bu durumu
Gul75 s3dack46 benimde geceleri ates basıyo ellerim şişiyo sekere bakıldı ama tansiyonda normaldı anlamadım