Gamzecabuk Merhaba bende hayatımda hiç devlet hastanesine gitmedim sağlık ocağm hangisi onuda bilmiyorumdum gerçi sistemde var mıyım yok muyum benide ev numarasından aradılar doktorunuz sisteme hamile olduğunuzu girince (özel hastane kd) zaten sağlık bakanlığının ortak sistemi düşüyor görüyorlar
Dediler ki hamile olduğunuz sisteme girilmiş özel hastane takiplisinşz evet buradan da takip yapılsın istiyor musunuz dediler hayır dedim bir daha aramadılar şuan 33+1 o zaman kalp atışından sonra artık hamileliğim kesinleştiğinde olmuştu