aslcnr hamilelik yorumladığımız sürece güzel gidiyor aslında belirtilerim iki haftadır çok yok ben çok şükür bulantı falan yaşamadım hiç bi çok yersem bulanıyor 🥴bu çarşamba randevumuz var inşallah tomurcuğumuzu görücez kız istiyorum rabbim gönlüme göre versin inşallah sağlıklı olsun tabi ilk önce 💖senin nasıl gidiyor kaçıncı haftadasın nasıl gidiyor ve ne istiyorsun 😁