irem4556 aslında %90 herkes erkek dedi ama bizim bebişimiz kız çıktı🤗🩷 Ve cinsiyeti öğrenmiş bi anne olarak söyleyim tüm hurafeleri inanmayın 🤣🤣
Cey-cey irem4556 hangisi acaba bende yakın zamanda gidecem kontrole ultrason fotosunu atayım bakalım ozaman bileceklermi
E_Duha @AYSuNm rica etsem banada bakar mısınız [[https://mutluresim.com/images/2024/04/21/zRP3QP.jpg](https://)
Cey-cey AYSuNm rica etsem banada bakar mısınız Küçük olan 6 hafta digeri 7+4 karından bakıldı son adet tarihi 24 ocak Suan 11+2 hamileyim snaırım benim biraz geç dollenme olmus 🙈 zaten dogumdan sonra iki kere adet oldum sonra hamile oldugumu ögrendim 1 yasımda bebegim var 🙈 05.08.1992 dogumluyum
Gizemyksel AYSuNm lütfen Aysun hanım ❤️ herkes başka birşey diyor. İlk resim beş haftalık karından . İkinci resim altı haftslık vajinadan
ferhpnar AYSuNm https://mutluresim.com/images/2024/04/30/zrodCC.jpg. Bize de bakar mısın 21 haftalık olduk özele gidiyorum erkek devlete gidiyorum kız diyor
Cey-cey AYSuNm Bugun gittim abla ama neresi bura anlamadım 2 limtest için gittim ensesimi anlamadım 12 haftalık sonadete göre biraz geç dollenme olmus. 24. Ocak son adet 05.08.1992 benim 26.02.1992 esim