Suhedaklync61 Birannesii benimde 5. Haftada anca hamile olduğumu öğrene bilmiştim ve 8. Ayın başına kadar devam etti istifrada buna ek ilaç kullandım prizin
Y-Oby Kişiye göre değişiyor diye biliyorum benim ilk haftalarda baslamisti hâlâ da devam ediyor ilaç kullanıyorum