EceNaz26 25+1 olduk 1 haftadır şiddetli baş ağrım var tansiyonumda bugun ilk ölçümde 9 - 5 çıktı 1 saat sonra 8 - 4 çıktı bu saatlerde toparlıyorum kendimi ama sabahları çok kötüyüm ne yapabilirim
Aleynaa6 EceNaz26 ay bende her sabah aynıyım aşırı baş ağrım oluyor ve tansiyonum hep düşük sürekli tuzlu ayran içiyorum
Flanoz EceNaz26 ben de sizin gibi olmuştum, bayılıyordum nerdeyse, yeme içme düzenimi değiştirdim çok yiyorum su içiyorum bol bol normale döndü