bendeanneoluyorum çok fazla yenidoğan alma 03 36 tercihin olsun mevsimine göre al yaz bebeği ise zıbın ağırlıklı Olsun müslin örtü al kundağa kullandım banyoda kullandım üzerine kullandım pusette kullandım gaz çıkarırken omuzuma serdim elim ayağım oldular iki kalın battaniye yeterli 2 penye battaniye yeterli zıbınlar için altında uzatma aparatları var uzun süre kıllanmak için onlardan al öyle çok bakım malzemeleri doldurma temiz içerikli bir şampuan pişik kremi yağ yeter ben doğal zeytin yağı kullandım mesela ve kantaron yağı sen kendi tercihine kalmış heves edip öyle her beğendiğin kıyafeti doldurma giyemiyor üzülüyorsun ben 10 lu hastahane çıkışını gereksiz görüyorum 5 li aldım 5 li takımlardan 5 adet ilk etapta yeterli diye düşünüyorum 03 olarak bi kaç tane de beğendiğin tulum alsan tamam 3 6 ya ne beğeniyorsan al 10 tane de olur bez stoklama istediğin markadan 1 beden bir tane 2 beden bir tane alabilirsin bebişin kilosu nasıl olur bilemeyiz ateş ölçer burun aspiratörü ve yedek ucu al tırnak için makas yada törpü tamamdır