R_Arslan şimdi şöyle bi durum var normalde her ay düzenli adet olurdum
Temmuz’ da erken oldum 8 inde oldum erken oldum kısa sürdü bitti üstüne mi gördüm diye düşündüm
Testte yapmadım hiç aldırış etmedim Ağustos 15 de artık şüphelendim test yaptım pozitif çıktı doktora gittim kesede göründü
Acaba testten 14 gün önce mi gebe kaldım yoksa daha öncesi mi ?