sumkiz Gökalp Bey gerçekten muhteşem bir doktor. Güleryüzlü, bebek hakkında her detayı söylüyor ultrasonda.. 10 günüm kaldı, henüz 4.gidisim ona rağmen sanki en başından takip ediyormus gibi yakın geldi.
Görümcem de gebe kalmak icin başladı benim vasitamla. O da çok sevdi.. 😌
Anesteziye gelirsek Anadolu sigorta kendisi söyledi anesteziler kapsam dışı diye, sadece doğuma para alınmıyor. Epidural vs isterseniz ücret istiyorlar hastane veya doktorun yapabileceği bir şey yok yani sanırım, direk sigorta ile alakalı bir durum. Bir de sezaryanı doktorun onaylaması lazımmış, ben gidip kendi isteğimle sezaryan istersem de karşılamıyormus sigortadan aldığım bilgiler bunlar. 🥹