Hanımlar merhaba, doğumdan sonra eskilerde olduğu gibi hemşireler falan bahşiş vs beklentisinde oluyor mu ? ilk doğumum olduğundan sebep biraz tecrübesizim bu konularda. Tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim 😇
Bu arada doğumum özel hastanede olacak