Kızlar 33+2 haftalığım 37. Hafta sezeryan olucam tabi erken doğum riski yüksek tabi erken gelmezse inşallah 25 gün sonra sezeryan olucam 17 mayısta ve ilk sezeryanım devlet hastanesinde çok K kötü geçmişti bunda baştan beri özeldeyim ve doktorumda olucak ama çok korkuyorum kızlar 5 sene girdi ataya nerdeyse ilk sezeryan. Ne olur dua edin kolay geçsin hamileliğim başından beri baya kötü geçti amelyat geçirdim sürekli hastanede yattım vs vs bir sürü şey ama doğum beni çok korkutuyor sonrası özellikle ne önerirsiniz çok ağrım olmaması için ilk yürüyüş ve gaz çıkarma bilmiyorum çok korkuyorum 😞