ayanarta1 vala benim oğlum kış çocuğuydu. Ona hep kadife, polar, triko almışım. Bu kızım da yaz çocuğu. İstesem de giydiremezdim. Ama kız olduğu için olsa da giydirmezdim. Bende hep mavi, yeşil, toplu ve arabalı almışım. Gece uyuması için belki arasından bir kaç seçerdim. Kızımda herşeyi yeniden aldım. Bebek aramız hantaldı o zaman kayınbabam alacağım diye oyalamıştı. Doğuma çok az kala doğumdan sonra alacağım dedi diye sinirlenip araştırmadan hemen almıştık. Çok pişman olduk. Onu kardeşime verdim ve yeni bebek arabası aldım. Biberon, emzik desen başlarını kopardı 😅 yine yeniden aldım. Beşik de mobilyaydı. Şimdi istemiyoruz park beşik alacağız. Sallanan beşiği de ablamın kızları sağolsun kırdılar. Yeni aldık. Anlayacağınız her şey komple değişti