Kızlar bu benim ilk gebeliğim sizlerde bilirsinizki ilk gebelikte insan tedirgin oluyor ve hiçbir şey bilmiyor. Bebeğin hareketlerinde kısıtlanma veya kalbi durduğu zaman annede kanama vs olur mu yada ne gibi şikayetler olur bileniniz var mı? Yardımcı olur musunuz? Dün hastaneye gittim apandisitten suphelendiler birşey çıkmadı çok şükür ultrasonla da bakıldı bebeğimin birşeyi olsa o zaman söylerlerdi,Saat 12′den beri pek net hareketlerini hissetmiyorum yalnızca saat5 gibi hissettim. Bugün biraz temizlik yaptım ayakta çok durdum acaba o yüzden mi uyuyor olduğu için mi hareketli değil çikolata-gofrette yedim hareketlenmesi için ne yapmam lazım