Kızlar bebişin tekmelerini falan kaçıncı haftada hissetmeye başladınız
Esrabyndr gitmiyo ki 😂 ben ilk 16. Hadtada hissettim pit pit seklinde ilk gebeliğim ☺️
Esrabyndr 23.haftada hissetmeye başladım ben
MorKelebek54 niye gitmiyor kız gitsin gitsin böyle güzelce 😂😂
Alparslanmom__ yaaa ilk gebelik mi
Esrabyndr kiz gitmiyo ittire ittire anca 37. Haftaya geldik 😂😂
21+5 ilk hamileliğim hareketlerini çok çok net hissediyorum 🥰🥰🥰