cLearQueen Mrvrntsv endokrinoloji dedi zaten 😔 bulundugum ilde baska yok olsa gitcem ben de hic memnun degilim.. oglen insulin kullanmiyorum bugun 135 cikti mesela 1.saat.. asiri yuksek deil yani..
cLearQueen SMZmiracle 1.saat 140 2.saat 120.gecmemesi lazım butun doktorlar ayni seyi soyluyor. Internette de oyle yaziyor arastirin isterseniz
SMZmiracle cLearQueen hemen düzeltdim ,yalnışımı,başka arkadaşlar da okur yalnış yönlendirmiş olmuyayım.inan ben de çok çekiyorum bu şekerden,hatta zayıfladım bile,hiçbişey doğru düzgün yemiyorum .hakiyle bebeğin kilosuna da zararı oluyor çok az kilo almış.
Gulluuuuu Mrvrntsv benimde şeker yüklemesinde o civardaydı insülin başlamadı diyet yap dedi. Yaptım düşdü tekrar bu aralar çok dikkat edemiyorum ama çok az yükseldi tekrar dikkat etmeye başlayacağım 34 haftalık olduk 40’ı görürmüyüm acaba bilmiyorum
Mrvrntsv Gulluuuuu evet bende oyle diyetle dengede tuttum arada kaciriyordum hemen akabinden yuruyusle dengeliyordum
Gulluuuuu Mrvrntsv peki bir şey soracağım kaç haftalıkta doğurdunuz siz doktorum 4’ün üstüne çıkarsa sezeryan dedi bana bende sezeryan istemiyorum pek
Mrvrntsv Gulluuuuu 38+4 te dogurdum 3410 du kilosu normal dogurdum. 34 te kanala yerlesmisti o yuzden bir ay dikkat ettim yattim vs. Sekerle ilgili de dikkat ettim yuruyus son bir ay yapamadim oncesinde bi bucuk ay yapmistim
Nurci Herkese merhaba bende yarın yaptırcam şeker yükleme ayrıntılı ultrasona gidince bebek bir hafta önde gidiyordu şeker olabilir dedi diyetleri çok sıkı mı acaba bu aralar da fazla ve hızlı kilo almaya başladım ayaklarım yanıyor sanki
Omerkazim cLearQueen bende tup bebekle hamileydim canim. Sabah 1 haslanmis yumurta 4 zeytin domates salatalik kibrit kutusu kadar peynir mesela ara ogunum de 1 kase yogurt .ogle yemegi 1 kase corba yaninda tuzsuz yagsiz salata bunlarin yanina ek birsey yersem hemn sekerim cikiyordum aslinda diyet listeni kendin deneyerek neyin dokunup dokunmadigini anlicaksin .mesela cavdar ekmegi listemde vardi ama o bile cikartiyordu sekerimi.yesil elma ye bol su ic canim🥰