Rukenlim Merhaba anneler ilk doktora gittim 15. Hafta yüzde 80 erkek dedi sonra 18. Hafta yüzde 80 kız dedi değişen var mı kıyafet almak istiyorum ama belirsiz 🤨
Gulcinayazmert Rukenlim bu devlet hastaneleri bilerekmi yapiyor anlamış değilim burdan gördüğüm kadarıyla sürekli insanları yanıltıyorlar
Semevii @Rukenlim Ya aslında çocuğun pozisyonu ile de alakalı olbilir ben özele gidiyorum 13+2 de gittim erkeğe benzetiyorum ama kesinlikle açık kapı bırakıyorum dedi bende çok merak ediyorum