ylmazgknrr bizde 40,2 yiz dün nişanım geldi ardından düzensiz sancılar sonra kesildi tabi. Bende yarın gidicem bakalim ne didecekler. Ilk doğumum da oğlum 40,4te doğdu ama kakasini fln yapıp yemişti enfeksiyon fln vardi. O yüzden beklemek istemiyorum