Lim0nn hani mesela şu kadar saatte şu kadar hareket etmesi gerekiyor gibisinden çok yazılar var ama neye göre kime göre bebeğim aşırı sakindi aşırıııııı ama hareketini hissederdim ufaktan yani bu bir kural fln değil eğer arada hareketini hissediyorsan o bile yeterli demişti 3-4 doktor bende paniklerim gittim
Sen içini rahat ettirmek istiyorsan tabikide git bir görün daha sonrasında en azından daha bilinçli yaklaşırsın olaya