Herkese iyi aksamlar diliyorum
Klomen ilaci kullandim 5 gün ve 6nci günümde doktor kontrolum vardi ama doktorum yumurta catlatma ignesi yapmadi . Yumurtalarin kendi catlicak baya buyumusler dedi gelecek olan adetine kadar bol iliski bir gun arayla dedi 17 nisan adet olmam gerekiyordu ve bugunde son adet gunum olmasi lazimdi ama 5 gundur geciktim evde 3 kere test yaptim negativ cuma kan verdim negativ bilgisi olan yaza bilirmi ? .. doktorum 10 gun bekle oyle test yap dedi … ne alaka anlamadim